Précédent   Buzz Comics, le forum comics du monde d'après. > > News & Buzz > News VO

Réponse
 
Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1  
Vieux 10/12/2008, 08h20
Avatar de scarletneedle
scarletneedle scarletneedle est déconnecté
#TeamNoPeineàjouir
-Gardien du Temple-
 
Date d'inscription: août 2022
Localisation: Manhattan, au bout d'une toile
Messages: 146 268
scarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 fois
Free Comic Book Day 2009

Source Comic Book Resources

Archie Presents- The Mighty Archie Art Players



Publisher: Archie Comics

The "Mighty Archie Art Players" return.

In this special FCBD09 edition, the Mighty Archie Art Players have a rip-roaring good time in the Old West, put a modern-spin on the classic Snow White fairy tale, tell a "big fish" story — literally — with Betty as a mermaid, and cater to the whims of Veronica, transformed into the ancient Egyptian queen, Cleopatra.
Their curtain-raising performances will leave you laughing in the aisles.

32pgs, FC


Bongo Comics: 2009 Free For All



Bongo Comics
2009 Free For All
Publisher: Bongo Comics

The comic company that brings you The Simpsons and Futurama in the fantastic four-color format joins with retailers to reel in new readers.
This special issue features a comic cornucopia of tantalizing tidbits and a spectacular sampling of the best in humor comics.
(W/A) Matt Groening

32pgs, FC


Disney/Pixar's Cars



Publisher: BOOM! Studios

Take a peek under the hood of BOOM! Studios' line of Cars comics, based on the hit Disney/Pixar movie!
This issue includes an exciting exerpt from Cars #1, revealing the plucky origin of Lightning McQueen.
In addition, readers will be treated to never-before-seen sketches, character designs and script pages.

(W) Alan J. Porter
(A) Albert Carreres

24pgs, FC


Star Wars- The Clone Wars



Publisher: Dark Horse Comics

A special issue featuring the greatest heroes of The Clone Wars.
Also in the spotlight are Emily the Strange, Usagi Yojimbo, and other all-ages favorites.
Packed with 28 pages of story, the book bears two covers, one with the Star Wars characters, the other celebrating Dark Horse's best all-ages characters.

(W/A) Various

28pgs, FC


Green Lantern: Blackest Night #0



Publisher: DC Comics

Across the universe the dead will rise. Prepare for the coming of "The Blackest Night" with this prelude to the biggest comic event of the year.
This special edition recaps the key moments from "Sinestro Corps War" and "Rage of the Red Lanterns" that led to "Blackest Night", and will give readers everything they need to know about the Green Lantern universe, their ongoing War of Light, and their dark days ahead.

(W) Geoff Johns
(A) Ivan Reis, Ethan Van Sciver

32pgs, FC


Transformers Animated/G.I. Joe



Publisher: IDW Publishing

G.I. Joe and the Transformers kick off IDW's FCBD09 promotional comic with three great stories.

First up is an 11-page Transformers Animated tale that features a young Optimus Prime in his days at the Autobot Academy.
Next is not one, but two great G.I. Joe stories — a six-page story written by the maestro behind-the-series today, and the second written by the maestro behind the series originally. Secrets are revealed and action abounds.

(W) Chuck Dixon, Larry Hama, Marty Isenberg
(A) Robert Atkins, Tom Feister, Dario Brizuela

32pgs, FC


Savage Dragon #148



Publisher: Image Comics

All-new story and art from fan-favorite writer/artist Erik Larsen (Spider-Man, Wolverine).
There's a new vigilante in town: The Dynamic Daredevil. This recently resurrected hero from comics' Golden Age has made Chicago his new home and it pits him against Chicago's fin-headed finest.
Plus a mysterious assassin from Dragon's past is introduced as Dragon's battle against the notorious Vicious Circle heats up. It's the ultimate introductory issue and fit for readers young and old.

(W/A) Erik Larsen

32pgs, FC


The Avengers



Publisher: Marvel Comics

The mighty Thor and both the New and Dark Avengers join forces against the frost-giant Ymir in a battle that will have terrifying consequences for the Marvel Universe — and for these heroes — in the days to come.
Top-flight creators Brian Michael Bendis and Jim Cheung combine talents to bring you an absolutely essential all-new touchstone story for what's coming up in the Marvel Universe — and it's yours, absolutely FREE.

(W) Brian Michael Bendis
(A) Jim Cheung

32pgs, FC


Resurrection #0



Publisher: Oni Press

From the writer of Marvel's Amazing Spider-Man comes a science fiction epic that explores the aftermath of Earth's most brutal conflict. For 10 years the alien invaders have laid waste to our planet, but now they've vanished, leaving the survivors with two questions: "Where did the 'bugs' go?" and "Where does humanity go from here?" Its existential questions, alien-fueled intrigue, and some of the biggest action in comics today. PLUS: A preview of Stephen Colbert's Tek Jansen.

(W) Marc Guggenheim
(A) Justin Greenwood

32pgs, FC


Shonen Jump Presents - Ultimo



Publisher: Viz Media

The Shonen Jump FCBD09 edition features 32 action-packed pages of manga fresh from Japan, featuring a new chapter of Ultimo.
Ultimo is an exciting manga serial by legendary creators Stan "The Man" Lee and Hiroyuki Takei, creator of Shaman King!

(W) Stan Lee
(W/A) Hiroyuki Takei

32pgs, FC

Sans oublier le one-shot dédié à Wolverine
__________________
Alan Moore :
"I should just keep me mouth shut, I just upset people."
Ma galerie sur Comic Art Fans
Réponse avec citation
  #2  
Vieux 10/12/2008, 08h23
Avatar de scarletneedle
scarletneedle scarletneedle est déconnecté
#TeamNoPeineàjouir
-Gardien du Temple-
 
Date d'inscription: août 2022
Localisation: Manhattan, au bout d'une toile
Messages: 146 268
scarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 fois
Les 2 Marvel (Jim Cheung!!!), le DC (toujours pas du matériel inédit) et le Image sont dans mon viseur
__________________
Alan Moore :
"I should just keep me mouth shut, I just upset people."
Ma galerie sur Comic Art Fans
Réponse avec citation
  #3  
Vieux 10/12/2008, 08h58
Avatar de nounours1005
nounours1005 nounours1005 est déconnecté
My Goodness, My Guinness
 
Date d'inscription: février 2003
Localisation: Marseille
Messages: 2 194
nounours1005 est le sidekick de Booster Goldnounours1005 est le sidekick de Booster Goldnounours1005 est le sidekick de Booster Goldnounours1005 est le sidekick de Booster Goldnounours1005 est le sidekick de Booster Goldnounours1005 est le sidekick de Booster Goldnounours1005 est le sidekick de Booster Goldnounours1005 est le sidekick de Booster Goldnounours1005 est le sidekick de Booster Goldnounours1005 est le sidekick de Booster Goldnounours1005 est le sidekick de Booster Gold
Citation:
Posté par scarletneedle
Voir le message
Les 2 Marvel (Jim Cheung!!!), le DC (toujours pas du matériel inédit) et le Image sont dans mon viseur
Euh... Pareil !
__________________
Nounours1005
J'avance mais la chenille en chie pour devenir papillon...


Blog : Les Arts Narratifs - Podcast : Les Bières Narratives
Réponse avec citation
  #4  
Vieux 10/12/2008, 09h28
Avatar de FredGri
FredGri FredGri est déconnecté
Secret Identity of HB-Man
 
Date d'inscription: décembre 2002
Localisation: Cherbourg en Cotentin
Messages: 23 327
FredGri crie plus fort que Black BoltFredGri crie plus fort que Black BoltFredGri crie plus fort que Black BoltFredGri crie plus fort que Black BoltFredGri crie plus fort que Black BoltFredGri crie plus fort que Black BoltFredGri crie plus fort que Black BoltFredGri crie plus fort que Black BoltFredGri crie plus fort que Black BoltFredGri crie plus fort que Black BoltFredGri crie plus fort que Black Bolt
Le Marvel, le DC et le Image aussi (mais je ne vois pas de second Marvel moi !!!)
__________________
Mon site (qui date )
Réponse avec citation
  #5  
Vieux 10/12/2008, 09h33
Avatar de scarletneedle
scarletneedle scarletneedle est déconnecté
#TeamNoPeineàjouir
-Gardien du Temple-
 
Date d'inscription: août 2022
Localisation: Manhattan, au bout d'une toile
Messages: 146 268
scarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 fois
Dans le lien du bas pour le Wolverine
__________________
Alan Moore :
"I should just keep me mouth shut, I just upset people."
Ma galerie sur Comic Art Fans
Réponse avec citation
  #6  
Vieux 10/12/2008, 09h38
Avatar de FredGri
FredGri FredGri est déconnecté
Secret Identity of HB-Man
 
Date d'inscription: décembre 2002
Localisation: Cherbourg en Cotentin
Messages: 23 327
FredGri crie plus fort que Black BoltFredGri crie plus fort que Black BoltFredGri crie plus fort que Black BoltFredGri crie plus fort que Black BoltFredGri crie plus fort que Black BoltFredGri crie plus fort que Black BoltFredGri crie plus fort que Black BoltFredGri crie plus fort que Black BoltFredGri crie plus fort que Black BoltFredGri crie plus fort que Black BoltFredGri crie plus fort que Black Bolt
Autant pour moi
__________________
Mon site (qui date )
Réponse avec citation
  #7  
Vieux 10/12/2008, 11h48
Avatar de Auteurroriste Zeph
Auteurroriste Zeph Auteurroriste Zeph est déconnecté
se radicalise
 
Date d'inscription: août 2006
Localisation: dans son univers fermé
Messages: 12 109
Auteurroriste Zeph change la caisse du Fauve
Blackest Night!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
" Les ennuis sont des pleutres: ils n'arrivent pas isolément, ils chassent en meute et lancent des assauts groupés." Gaiman
Réponse avec citation
  #8  
Vieux 10/12/2008, 11h51
Avatar de Sparkler
Sparkler Sparkler est déconnecté
I know your secret wish
 
Date d'inscription: mai 2006
Localisation: Bretagne et Pays de la Loire
Messages: 976
Sparkler change la caisse du Fauve
"Transformers animated", l'appelation me fait sourire. Ajouter un sous-titre alors qu'à l'origine, c'est un dessin animé, faut vraiment oser !
__________________
Soyons désinvoltes, n'ayons l'air de rien
Réponse avec citation
  #9  
Vieux 10/12/2008, 12h53
Avatar de Rey Prichou
Rey Prichou Rey Prichou est déconnecté
I'm a New Man !!!
 
Date d'inscription: août 2008
Messages: 2 507
Rey Prichou change la caisse du Fauve
BLACKEST NIGHT #0 !

Je pense que ça va jouer des coudes ce jour là.
__________________
2XX.X --- the countdown is stopped until...

Unrivaled Under Heaven, un 24 planches chrono par moi-même, ici http://www.buzzcomics.net/showthread.php?t=30833
Réponse avec citation
  #10  
Vieux 11/12/2008, 12h32
Avatar de anteus
anteus anteus est déconnecté
petite pute
 
Date d'inscription: février 2004
Localisation: une île perdue
Messages: 3 714
anteus change la caisse du Fauve
le daredevil des origines chez savage dragon? je pensais que les droits appartenaient à Marvel en fait, mais je dois me tromper.
__________________
l'ultimatron
"Batman n'a pas un physique de jouet Musclor!" Béhès.
Voir Bendis sur Mon Petit Poney et puis mourir.Psycho Pirate.
Réponse avec citation
  #11  
Vieux 04/01/2009, 18h15
fredmanson
Non membre
 
Messages: n/a
Panini Free Comic Books Day 2009

Citoyens du block Buzzukis de Mega-City One !

Sur le conseil du Citoyen Mr Nix, j'open ce topic sur ce que nous, pôôôôôôvre Européens, pleurons de ne pas avoir : un Free Comic Book Day !!!
(bande de moule d'éditeurs français à la noix !! )

Dans le listing du Previews de Jan09 (sorties Mars09), il n'y a pas de liste des comic books qui seront distribués pour cette journée là, prévue en Mai09 (oublie de leur part ?? ).

J'invite toutes et tous à apporter ici, les informations que vous pourrez glaner de droite et de gauche, avec si possible, les liens, de façons à ce qu'on se fasse une liste et que notre cher Gourvy (Mes Respects Votre Honneur !! ) puisse mettre la main dessus pour nous !!!
(Volontaire désigné d'office !!! Nous sommes comme ça chez les GI Joe !!!!... j'assume...).

Merci pour votre aide, Citoyens de Mega-City One !!!!
Réponse avec citation
  #12  
Vieux 04/01/2009, 18h24
Avatar de scarletneedle
scarletneedle scarletneedle est déconnecté
#TeamNoPeineàjouir
-Gardien du Temple-
 
Date d'inscription: août 2022
Localisation: Manhattan, au bout d'une toile
Messages: 146 268
scarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 fois
J'ai déplacé ton topic vu que le sujet existait déjà
__________________
Alan Moore :
"I should just keep me mouth shut, I just upset people."
Ma galerie sur Comic Art Fans
Réponse avec citation
  #13  
Vieux 04/01/2009, 18h28
fredmanson
Non membre
 
Messages: n/a
OKI !!!!!

Le DC et le Marvel pour moi !! je crois que je vais craquer pour du Green Lantern un de ces jours...
Il faut êt'Green ? T'es Green ? Green !! ("Le 5ème élément"... j'assume...)
Réponse avec citation
  #14  
Vieux 05/01/2009, 18h59
Avatar de anteus
anteus anteus est déconnecté
petite pute
 
Date d'inscription: février 2004
Localisation: une île perdue
Messages: 3 714
anteus change la caisse du Fauve
euh il me semble que c'est grim dans le cinquième élément non?
__________________
l'ultimatron
"Batman n'a pas un physique de jouet Musclor!" Béhès.
Voir Bendis sur Mon Petit Poney et puis mourir.Psycho Pirate.
Réponse avec citation
  #15  
Vieux 18/01/2009, 22h21
Avatar de gourvy
gourvy gourvy est déconnecté
Spider-man fan
 
Date d'inscription: septembre 2003
Localisation: Toulouse
Messages: 6 630
gourvy pisse du haut de la Tour Starkgourvy pisse du haut de la Tour Starkgourvy pisse du haut de la Tour Starkgourvy pisse du haut de la Tour Starkgourvy pisse du haut de la Tour Starkgourvy pisse du haut de la Tour Starkgourvy pisse du haut de la Tour Starkgourvy pisse du haut de la Tour Starkgourvy pisse du haut de la Tour Starkgourvy pisse du haut de la Tour Starkgourvy pisse du haut de la Tour Stark
Avec un brin de retard, je débarque ici

je vais faire ma demande auprès de mon fournisseur pour obtenir des comics du Free comic book day, comme je l'avais fait l'année dernière

Alors pour les clients et amis de Gourvy, allez faire un tour ici :

http://www.buzzcomics.net/showthread...570#post865570
Réponse avec citation
Réponse


Règles de messages
Vous ne pouvez pas créer de nouvelles discussions
Vous ne pouvez pas envoyer des réponses
Vous ne pouvez pas envoyer des pièces jointes
Vous ne pouvez pas modifier vos messages

Les balises BB sont activées : oui
Les smileys sont activés : oui
La balise [IMG] est activée : oui
Le code HTML peut être employé : non

Navigation rapide


Fuseau horaire GMT +2. Il est actuellement 07h27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Version française #20 par l'association vBulletin francophone
Skin Design et Logos By Fredeur
Buzz Comics : le forum comics n°1 en France !